onsdag 24 november 2010

Onsdag, mitt i veckan alltså. Vart tar alla dagarna vägen? Hinner bara stiga upp ur sängen, sen är det dax att sova igen. Fullt ös hela tiden.

I måndags debuterade stora sonen i U10. Han tyckte det var jättekul. Fast han var lite nervös, för några av killarna hade skrämt honom, sagt att han inte platsade i laget.. Man måste inte vara bäst för att få vara med! Det ska väl räcka med att man tycker det är roligt och gör sitt bästa? Tränaren skulle ta upp med dem hur man beter sig mot andra och att ALLA får vara med. Ikväll är det träning igen, hoppas han tycker det är lika kul idag.

Igår var jag och dottern på vår vanliga tur ner till Lycksele. Vi hann med att träffa goda väninnan Veronica på en fika på favvostället. Trevligt att ses och surra en stund =)

på förmiddagen idag hade jag besök av två hundar, som trodde att mina hästar var deras byte! Dom skällde och skällde som besatta på dem, hoppade till och med på lilla Molly-hästen och Bobo någon gång. Tur att dom var snälla, så jag fick fatt i dem. Stängde in dem i hästarnas boxar i väntan på ägaren. Jag lovar er att mina händer och ben var som gelé då jag var tvungen att koppla dem.. Jag är ingen hundmänniska, tycker att hundar är farliga. Även om det är snälla hundar. Är lite stolt över mig själv som fixade det trots rädslan. Ibland så måste man göra sånt man är rädd för…

Middagen ropar på mig från spisen, kanske bäst att ta tag i den nu.. Spagetti och köttfärssås blir det idag. Barnens favorit!

Inga kommentarer: