tisdag 21 december 2010

Lunch

Har ätit lunch med Lina idag. Hon gör mig glad, synd att vi ses så sällan bara. Men idag har vi som sagt lunchat och sen fikat på Akkan. Mysigt! Pratat om mycket, mest hästar kanske. Höll på att knäcka oss när vi kom ihåg vår tokroliga tur till Lycksele och en oförglömlig Hubertusjakt. Den var kryddad med massa “repviftare”, skenande hästar, folk som ramlade av sina hästar lite hit och dit, många varmblod och nordisar, turen gick över stock och sten. Ja, åsså mitt där i var vi Lina och jag, hon med sin dressyrhäst och jag med min pensionerade dressyrhäst. Vi fick punktering på vägen hem, kunde inte backa med transporten. Ja vilken resa! Men nu såhär i efterhand så var det roligt, väldigt roligt =))

Viktor och jag har pyntat minigranen i köket. Ikväll ska vi försöka få upp den stora granen också. Julstämningen börjar infinna sig faktiskt. jag tänker släppa stressen och göra denna julen till den bästa. Umgås med mina fantastiska barn och min underbare man, barn njuta. Det jag hinner det hinner jag, allt annat struntar jag i. Jag ska njuta av denna julen, för första gången på väldigt länge ska ni veta.

Inga kommentarer: