tisdag 11 januari 2011

Tisdag, 11 januari

Jag har under hela tiden haft en tro på att det kommer bli bra tillslut. Men nu vet jag inte längre…  Det går absolut inte åt rätt håll.

Nya restriktioner från doktorn. Ännu flera förbud, hur ska detta gå? Tänk om jag kunde tagit över all bördan, så hon slipper bära allt på sina små axlar, jag hade inte tvekat en sekund! Skolstart idag, som hon gruvar. Rädd för allas kommentarer, rädd för vad de i klassens ska säga. Jag kan bara trösta och säga att vi vuxna finns här och hjälper och stöttar allt vi kan. Barn är barn, och man kan inte begära att dom ska förstå. Men varför ska dom vara så elaka?

Jag håller på dig idag mitt lilla hjärta <3

1 kommentar:

Sofie sa...

Skicka en kram från mig o Teo till ditt lilla hjärta! O till dig med så du får fyllt på ditt förråd med kramar <3. Saknar dig och önskar jag vore närmre!