onsdag 30 mars 2011

Dagens Tankar

Idag är en sån där fixardag. Har massa saker som måste göras idag. Mest är det papper som ska skrivas, kopieras och skickas iväg. Usch vilken tid allt sånt tar, å jag bara skjuter upp det hela tiden. Men idag ska jag göra ett seriöst försök att få allt klart. Det känns så bra efteråt, när man har gjort bort en sån där surdeg som bara ligger och väntar.

Har äntligen fixat Spotify. Å vad många fina låtar jag hittade. Massa ifrån min ungdoms tider. Minnena kommer tillbaks. Minns speciellt när jag och kära Anna satt på Borggården och väntade på Dan Reed Network. Första gången vi hörde dom, och vi blev helt saliga! Fina killar =) Min favorit är Rainbow Child. Jag och Anna har gjort mycket knas i våra dagar. Vi var liksom allt eller inget. Tävlade med varann om allt, fast ändå bästa vänner på nått konstigt vis. Kunde inte leva varken med eller utan varann. Vi har gjort en semesterresa, som gåt till historien. Den kan vi fortfarande le åt och minnas =)) Ja, det var tider det! Hopppas mina barn får uppleva sån vänskap och göra en massa roligheter...

Nu väntar vi på DSK som ska komma och hämta upp gårdagens prover. Vi hoppas, hopppas att misstankarna är fel!

Inga kommentarer: