onsdag 16 mars 2011

Har suttit vad datorn på tok för länge nu. Vi har bytt bredbandsleverantör... massa som måste fixas. En ny e-postadress till exempel. Å alla ställen som man måste ändra adressen på, det är ju inte bara ett ställe kan jag säga. Tänka att man ska bli så beroende av en viss adress!?! Alla mina adresser försvann när datorn kraschade, så jag har då inga att skicka till heller. Ja ja egentligen så är det ju ett värdsligt problem, eller hur?

Möte igår i Lycksele. Gick väl sådär. det är så myckett nytt nu som måste tas ställning till, skola, vård i hemmet, hemundervisning, mattider, ja hur mycket som helst. Vi har en plan, och den tror jag kommer bli bra!

Idag ska jag träffa en vän på lunch. Minns inte hur länge sedan det är jag var ute och åt lunch, ensam med en kompis. Det ska bli så skönt att få lite "egentid". Det är jag inte bortskämd med precis. Men idag, då är det min tur =) Om jag hinner så ska jag ta mig ut med min fina häst en sväng. Solen värmer och hinlmen är blå, vad kan då passa bättre än en lugn skrittur i skogen? Bara få sitta där på hästryggen och känna lugnet och njuta av vädert. Jag hoppas verklgien att jag kan få till det idag. Bästa att sättta fart då, om jag ska hinna med allt.

Inga kommentarer: