fredag 4 mars 2011


Lilla<3 njuter

4 kommentarer:

Anonym sa...

Som "betraktare" utifrån så tror jag verkligen att glöden och livslusten som lyser från din lilla dotters ögon kommer att ge henne ork och kraft att orka. Jag tror på din lilla flicka!!!

Kämpa på!

Arctis sa...

Tack, jag tror också på henne. Hon kommer att ta sig igenom detta, finns inga andra alternativ. Vi kommer aldrig att ge upp!

Linda sa...

Hej!
Jag är en tjej på 26 som bloggar om min kamp mot anorexian.Jag såg att du besökt min mammas blogg zita mamman till flickan som valde livet!Det gör mig så ont att se att din dotter som bara är 10 år gammal redan har utväcklat en ätstörning,Och för dig som mamma måste det vara extremt jobbigt.
jag tycker verkligen så synd om er.
Skickar med litestryka!
Till din lilla tjej som kommer att klara det här=) det är jag övertygad om.

Kram Linda

Arctis sa...

Tack Linda, jag läser din blogg, men av någon anledning så kommer inte mina kommentarer fram.. Önskar dig lycka till i din kamp. Kram