söndag 29 maj 2011

Morsdag

Idag fick jag frukost på sängen av min man och våra fantastiska barn <3. Mysigt att sitta i sängen och äta, levande ljus, och fyra hoppetossor som studsar runt i sängen. Jag lovar, det ÄR mysigt! ( Fast när jag läser det så låter det inte alls så..)
Till morsdagsmidag blir det Ann´s rostbiff, potatisgratäng, grönsaksgratäng, gräddsås och varma grönsaker. Efterrätt blir Hallonmarängtårta eller pannacotta med hallon. Det ska bli så gott! Ännu bättre om jag inte behövt laga allt själv... Men jag gillar ju att laga mat, så jag ska inte klaga. Svärmor och svärfar kommer hit och äter med oss. Även bästa faster L kommer med sin respektive. Första gången vi träffat honom, det blir spännande.

Nu måste jag sätta igång, middagen ska vara klar vid 16.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Åhhh, njut av din härliga dag! jag tycker precis som du att det är roligt att laga mat och tycker att det verkligen är avkopplande.
På tisdag ser det i dagsläget ut som jag är ledig, har ni möjligtvis vägarna förbi?
//V

Lina sa...

Åh vad mysigt!