måndag 2 maj 2011

Nallarna kommer..eller inte

ny vecka på gång igen. Jag gillar måndagr på nått vis. Det är som startskottet för en nyc fräsch vecka, med nya möjligheter och upplevelser. Ja vi får hoppas denna veckan går i positiv riktning.

Började bra med lunch med en fin vännina. Timmarna bara flög iväg, hann avhandla mycket. Hoppas på att våra planer går i lås och att vi kan få till det. Vore så kul =)

Ikväll har jag varit ute och promenerat runt samhället, då A var på träning. Så skönt att få gå helt själv och lyssna på musik. Inte behöva prata med någon, bara vara för sig själv. Tror det ska få bli fler gånger. Tycker nästan bättre om att gå i samhället, där finns mer att titta på. Här ute i skogen finns bara nallarna och dom vill jag INTE träffa. Jo, det är faktiskt så att min skräck för björnar hindrar mig lite. Vi har fina stigar i skogen som jag skulle kunnat gå, men jag törs inte! Fjantigt, jag vet! Men är man rädd, så är man! Har jag någon med mig, så går det bra.

Mollan har börjat hoppträna med sin lilla ponny. Hon har siktet inställt på en liten tävling. Vi får se hur det går. Bobbo har fått för sig att det är ok att springa förbi hindrena.. Inte bra! Lite mer bestämdhet från ryttaren krävs för att han ska sköta sig. Hon är på god väg faktiskt. Ibland blir hon så arg att det nästan ryker ur öronen, då går han snällt där han ska. En busig liten ponny ;O)

Inga kommentarer: