söndag 24 juli 2011

Åter igen…

Jag och lilla <3 mitt ligger på Barnavdelningen igen. Hon har det svårt, men kämparglöden finns där. Vissa dagar går bättre än andra. Idag har vi varit ute en sväng och fått i oss lite friskluft. Pysslat lite på “lekis” och spelat spel. Har köpt världens coolaste yatzytärningar. Ska försöka få till någon bild på det senare. Får inte riktigt ordning på hur man bloggar med Androidtelefonen… Appar hit och dit, lite strul när man inte är van. Å ingen som kan visa heller.

Pappa A var hos oss tills idag, men nu blev han tvungen att åka hem till våra andra små barn. Jag är otroligt och evigt tacksam att vi har sånna fantastiska vänner som ställer upp och har hjälpt oss i helgen. Ingela och Tord, som tagit hand om våra pojkar!Linda har skött medicinen till Molly-hästen, trots att hon faktiskt är lite hästrädd. Det är modigt gjort. Å Ann och Carina som varit och gett våra djur mat. TACK allesammans!

Jag vet inte hur länge vi blir kvar här, men det lär dröja några dagar till. Jag vill bara att det sak bli så bra som möjligt för lilla <3. Hon behöver få tillbaks lite ork och styrka för att orka kämpa vidare. Vi jobbar på det och det går åt rätt håll.

Det absolut svåraste är att se sitt barn lida och må dåligt. Det gör så ont i en och man känner sig så maktlös. Vill inget hellre än att hjälpa, men hur?

Inga kommentarer: