fredag 11 november 2011

Det blev uppskjutet! Inte mycket annat än vad jag hade väntat heller. Finns inte så mycket att säga egentligen, mer än att jag blev oerhört besviken på sjukvården, än en gång. Hur kul blir det att spendera hela december på lassa??? Vi har inget val, så det är ju bara att acceptera.

Idag är Vicke Lilltroll hemma. Han har lite feber och är hängig. Det är riktigt mysigt att bara vara vi två. Han pysslar lite, hjälper mig med tvätt, jagar lite skator, skjuter någon älg, ser lite tv. Vi har lite ärenden i Storuman, han får följa med på det.

Igår kom alla kläder som jag beställt. Å allt passade och var kanonfint! Så glad jag blev =) Den orange färgen är min favvo. Klickade hem lite nya strumpor ifrån Gudrun Sjödén. Hon har så otroligt vackra kläder. Färgerna är helt i min smak.

Inga kommentarer: