torsdag 24 november 2011

Torsdag

Stickar tofflor till Pontus. Han har själv beställt “rullviga” sockar. Han har känsla för stil =) Jag hoppas att dom ska bli klara innan dom kommer hit på fredag. Behöver bara ha en nål för att kunna sy ihop dom. Finns säkert på Lekis. Ska ta en sväng dit senare och kolla.

Nu på förmiddagen så är Mollan på skolan. Det tycker hon väl lite si och så om… Jag har ledig tid då, sitter ute i dagrummet och stickar eller surfar. Snart kan jag nog lämna henne korta stunder och ta mig ut. Har inte varit utomhus på flera dagar.. Behöver lite sol. Fast just nu så är det mulet väder ute. Solen tittar fram emellanåt, det gäller att passa in sin ute tid då ;0)

Nä nu måste jag sluta, har en som sitter och surrar bredvid mig, kan inte koncentrera mig på vad jag skriver.. blir ganska så less!!!!

Inga kommentarer: