tisdag 20 mars 2012

???

Jag försöker att räta ut alla mina frågeteckan, men ju mer jag försöker desto snirkligare blir det..
Just nu är det allt för svårt och tungrott. På nått vi fixar vi det, för det gör vi alltid. Måste bara få saker och ting falla på plats. Jag har så svårt med saker som jag själv inte råder över. Sånt som jag inte kan påverka. Hatar att vänta, jag vet helt enkelt inte hur man gör. Men ibland finns inget annat att göra än att just vänta och lite på att folka gör det som dom har lovat. Tyvärr så får jag allt för ofta erfara att dom inte gör det. Då blir det kaos och det smäller till!


"Giv mig styrka nog att acceptera det jag inte kan förändra,
mod nog att förändra det som kan förändras
och visdom nog för att avgöra skillnaden"

Mycket kloka ord, som jag ofta fick höra av min älskade mormor <3 Idag passar dom väldigt bra för mig.

Inga kommentarer: