torsdag 8 mars 2012

Vi kämpar vidare här, jag och Mollan. Vi ska inte klaga, det är ett bra ställe att vara på. Det är tur att Lekterapin finns. Molly håller på med lite av varje där och jag fortsätter med min stickning. Nu är det inte många varv kvar innan delarna till tröjan är klara. Sedan ska det fästas trådar och sys ihop. Den ser då ut som att den bli fin =) Det var faktiskt inte så svårt att sticka en tröja som jag trodde! Kanske blir det fler? Mollan vill ha en, kanske blir det nästa projekt. En bild på tröjan kommer naturligtvis, när den är klar. Kanske får ni se någon bild innan också ;o)

Imorgon är det dax för operation. Det känns nervöst, för både mig och Molly. Jag gör allt för att visa upp en lugn fasad inför henne, men inuti är det lite speedat. Fick också veta att detta bara är första delen av operationen. Det sista görs om 6-8 veckor. Men det kommer att bli bra. Jag tror det kommer göra mycket för Mollys skull <3

Ikväll ska vi ut på stan och äta middag ihop med en kär vän. Sånna stunder är guld värt för mig.

Inga kommentarer: