fredag 10 maj 2013

Göteborg Horseshow

Mollan och jag har varit och tittat på fina, stora hästar! Vi flög ner till Göteborg, bodde naturligtvis i Varberg, hos mor och far. En hel dag var vi i Skandinavium och tittade. Vi hade sån tur att morfar följde med också :-) 
Det var en magisk upplevelse! 

Jag fick spendera några härligt intensiva dagar med min familj <3 Umgicks mycket med mina bröder, det var verkligen roligt. Jag saknar dom.. Fast dom är ju aldrig längre bort än ett telefonsamtal.
Träffade fina kusinen, med mor :-) Vi fick en hel dag tillsammans. 
Naturligtvis hann vi med en hel del shopping! 2* Gekås, några svängar på stan, Engelssons, EuroHorse i Göteborg.. Ja, ni förstår att jag hade fullt upp :-)

Längtar ännu mera efter min "JohanssonFamilj" nu.. Men snart är det sommar :D





Inga kommentarer: