fredag 21 december 2007

Julbord!!

Idag har jag ätit första julbordet, förmodligen det enda julbordet på restaurang i år. Molly och jag for till Storuman för att äta lunch med pappa Anders. Just innan vi var framme hos A så ringde Lina och ville äta med oss. Hon ville äta julbord på Hotell Toppen, inte var jag sen att haka på. Julmat är ju så gott!

efter maten så for vi runt på samhället och fixade de sista inköpen i julklappsväg. Äntligen färdig!! Nu ska allt slås in bara, brukar bli panikinslaging kvällen före julafton. Alla mat som vi ska äta på julafton har jag inte ens börjat med. Knappt ägnat det en tanke. Orkar inte med allt som måste planeras och göras. Det får bli som det blir. Farmor ska laga ganska så mycket av maten, men nått måste jag ju göra. Har tänkt försöka mig på att lägga in egen sill. Verkar ganska så enkelt och blir nog gott. Återkommer ang. hur gott det blev =)

Inga kommentarer: