torsdag 20 december 2007

Fy för kräk...

Vickis kräktes två gånger igår, på förmiddagen. Sedan mådde han bra, åt mat och var glda. Självklart trodde jag att det inte skulle bli värre än så. Men den som nu trodde att vi skulle slippa undan smidigt... den trodde fel. Mitt i natten vaknade vi av att han spydde ner hela sin säng. Ur med alla lakan och bädda rent. Efter det kunde varken jag eller A slappna av och sova. Efter en halvtimme var det dax för kräk igen. Så höll vi på hela natten. På morgonen avtog det och lille V somnade.



Jag avskyr magsjuka! Jag blir alltid inbillnings-illamående! Jag hoppas att det bara är inbillning...



Ikväll ska jag hålla mina vanliga ridlektioner. Det är sista gången förre jul idag, så vi ska göra lite lekar. Hittade mycket roliga idéer på http://www.gymkhana.nu/ efter det ska vi fika lite gofika =O)

Inga kommentarer: