torsdag 28 februari 2008

Sjuk

Nu är det faktiskt inte barnen som är sjuka, utan jag. Ovanligt... jag har hållt mig frisk ganska så länge nu. Förkyld och feber. Igår tog jag mig aldrig upp ur sängen. Idag är det lite bättre, jag har varit uppe med Molly och ätit frukost, sitter nu vid datorn och uppdaterar mig om läget i blogg-världen :O)

om två veckor åker Albin och jag söderut. Ska bli roligt att komma hem. Ja Varberg känns nog alltid som hemma för mig, än om jag inte har bott där på 13 år! Min familj, mina bästa vänner och min släkt, alla finns där. Ska bli mysigt att det bara blir jag och Albin som åker dit. Han behöver få lite egen-tid med mamma, lille goAlbin. Vi ska på 20-års kalas (lillebror Jacob blir stor...) och på barndop, Ellen ska döpas. Sen blir det nog en hel del shopping, morfar har lovat Albin att vi ska åka på äventyrsbad. Så semester blir det kanske inte om man tänker sig semester med vila! Men vad f-n, vila kan man göra sen!

Inga kommentarer: