onsdag 12 mars 2008

Okej då...

Jo ryktet stämmer, jag är gravid :O) Idag har vi varit i Lycksele och gjort ultraljud. Allt såg bra ut, bebisen sprattlar och lever rövare där inne ;O) och det är bara en. Jag har haft mardrömmar om att det är två. I början av augusti så blir vi sex stycken i vår familj. Shit fyra barn... det är många. Måste ju erkänna att detta inte alls var planerat. Efter Viktor, så sa jag aldrig mera!!! Jag måste vara superfertil! Under julen så tyckte jag att jag hade mått illa lite väl länge, barnen hade haft magsjuka, så jag trodde att det var det. Ack vad jag bedrog mig. I mellandagarna skickade jag Anders på apoteket å inhandal ett grav.test. Jodå, det blev ett tydligt plus. Ja det är bara att gilla läget. Ifrån början var det lite blandade känslor, mest med tanke på hur illa det var förra gången. Men nu känns det bra, ska bli roligt med fler barn. Går på stränga kontroller av blodtrycket och har ätit medicin sedan januari för att kanske förhala havandeskapsförgiftningen lite. Så nu är det bara att vila och vänta.

Imorgon kl 06.50 flyger Albin och jag ner till Varberg. Längtar så...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt ! Vad spännande !!!Håller tummarna för att du ska få må bra så länge som det bara går !!!

Anonym sa...

Grattis!!!!!!!!!! Lite avis blir jag juuu....

Anonym sa...

ÅÅÅ vad roligt :) GRATTIS! Kram från Vicky nere i v-ås

Anonym sa...

Så spännande!!