tisdag 29 april 2008

IKEA

Jodå, jag lyckades övertala min underbara man till en IKEA-resa. I lördags morse styrde vi kosan mot Sundsvall och IKEA. Alla tre barnen var också med. Dom är så duktiga på att inte gnälla i bilen. Vi sträckkörde 38 mil dit. Lite tjafs var det ju emellanåt, men inte alls farligt. Väl framme så åt vi lunch först. Sedan fick barnen gå till Barnlandet. Där var dom och lekte i 50 minuter. Sedan ringde telefonen och Vickis lägtade efter mamma och pappa. Vi hämtade barnen och fortsatte vår shopping. Oj vad mkt bra saker vi köpte. Tur att vi hade tagit med oss ett släp ner... Det blev lampor till vårt nya badrum, hallinredning, div saker till barnen (bla. spöklampor), en byrå till vårt sovrum och mycket, mycket mera.

Vi var hemma vid 00.30 på natten. Ganska så mätta på att åka bil. Men nöjda! Jag är så glad över alla bra saker vi har köpt. Det kommer att bli sååå fint när allt kommer på sin plats. Men det lär nog dröja skulle jag tro. Jag återkommer med bilder när det är klart.

Inga kommentarer: