torsdag 24 april 2008

Semester

Sitter och läser på vännernas bloggar om semesterplanerna. Tänker då på våran kommande sommar. Vad ska vi göra? INGENTING!! Förrutom att få en liten bebis... Vi kan inte planera nått alls, för vi vet inte hur sommaren kommer att se ut för oss. Vi är förberedda på att jag måste spendera sommaren i Umeå på lassa, men jag hoppas att det inte blir så. Drömmen är ju om jag klarar mig till mitten av juli, då blir det inte så tidigt, så tiden i Ume blir inte så lång. Fy fasen, det börjar verkligen närma sig. Drygt tre månader kvar bara. Vad skönt det ska bli när detta är över. Å vad mysigt med en liten bebis. Alla syskonen vill ha en lillasyster. Albin är nog den som längtar mest tror jag. I helgen frågade jag honom vad vi ska göra om det blir en lllebbror. Han funderade ett tag och svarade tillslut.. "Hmm, vi kanske kan ge bort honom till någon" Ja se barn är rara =) Jag ttror inte att dom vill ge bort bebisen när den väl har kommit, även om dom nu önskar sig en lillasyster. För min del spelar det ingen roll. Men jag har en känsla av att det blir en h*n ;o)

Så vår semester lär ju spenderas hemma, så långt det är möjligt. Kanske någon utflykt över dagen bara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips på korta utflykter ;)
Badet i Arvidsjaur, kanonfint... (åsså finns det ju ett STOORT dollarstore där, plus i kanten)
Djurparken i Junsele, mycket roligare än Lse...
Leos Lekland i Brännland, både för leksugna barn och pappor med barnasinnet kvar =)

Hoppas ni får en kanonsommar, även om den måste tillbringas på lassa.

Arctis sa...

Tack för tipsen! Vi ska göra det bästa vi kan av denna sommaren också =)