onsdag 7 maj 2008

Ja vad ska man säga, i vissa ljus så ser väggen faktiskt lite rosa ut. Men men, det får bli väl med det! Anders har satt upp en bit tapet och det passar riktigt bra ihop. Trappan är färdigmålad, sånär som på vagnsstycket. Golvet har inte kommit ännu, men det är på gång. Hoppas att jag blir lika nöjd som jag är över badrummet =)

Ikväll ska vi ha styrelsemöte hos mig. Våra möten brukar bli trevliga, fast lite väl utdragna ibland. Just nu håller jag på att baka en morotskaka, som vi ska kalasa på ikväll. Mums! Den står i ugnen nu, jag känner den ljuvliga doften ända upp hit på övervåningen. Jag måste ju provsmaka den innan, för att se att den går att äta ;o)

Men före mötet så kommer M och ska rida på Lakejen. Jag och Molly-hästen ska ta rockarden och följa med. Hon behöver röra lite på fläsket! Tanken är att Molly ska ta med sig Molly-hästen på sin ridlektion imorgon, då är det bra om hon har fått kuta lite idag. Annars lär det bli rodeo...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mums... morotskaka =) har du nån aning om vilka som kommer, tänkte samåka...

Anonym sa...

Jag har provsmakat kakan, den är kanon =) Isa, Lina Linda P sen vet jag inte flera. men någon av dsom kan du säkert åka med. Vi ses ikväll =)

//ÅM