fredag 30 maj 2008

Lycksele-resan

Idag har vi varit i Lycksele. Vi började med Lassa och en titt på bebisen i magen. H*n ser ut att må prima =) Vikten idag på bebisen är 1101 g. Det är 7% mindre än förväntat, men ändå godkännt. Ingen av våra barn har varit speciellt stor, så jag tror att vi helt enkelt får små barn ;o) Flöder var också bra. Jag ska tillbaks om tre-fyra veckor igen för ny kontroll. Jag hade hoppats på att få veta förlossningsdatum idag, men inte det inte... Jag får allt vänta.

efter Lassa åt vi lunch på Lilla Bageriet. IW var också med oss. Självklart gottade vi oss i en bakelse efter maten (fast vissa åt den före maten...) Sedan shppade vi. nya trädgårdsmöbler på JYSK. Kanonfina! Och dynorna som jag valde till. Limegröna, vad annars! Oj vad jag får mycket att byta ut den dagen jag lessnat på grönt. Har massor i dennna härliga färg. Gardiner, matta, kläder, hästgrejer, dukar ja hela mitt hem är fyllt av gröna saker =)

Väl hemma i S-uman igen hämtade vi barnen på dagis/hos kompis. Sedan en sväng in på ICA och köpte grillkött till middagen. Hemma igen så satte vi oss på altanen (i de gamla möblerna.. ) och åt en kanongod middag. Det har varit en dag full av aktiviteter. Mycket har fixats och blivit gjort. skönt att det är lördag imorgon. Då ska vi slappa. Förutom att vi ska sätta ihop de nya möblerna, plantera blommor, sätta upp spalje.. Hmm, kanske inte blir en slappar dag trots allt ;o)

Inga kommentarer: