onsdag 28 maj 2008

Onsdag v 22

Jag började dagen med frukost hos Lina. Färska frallor, varm O´boy, paprika o gurka och div pålägg. Mums! Som avslutning åt vi Linas nybakta bullar. En lugn och trivsam start på dagen. efter det har det blivit ännu lugnare. Jag har varit hemma och pysslat på med småsaker. Funderar på att sy vindskydd och sätta upp på altanen... Markisväv borde ju vara bästa alternativet, eller? Jo det får nog bli det.

Ikväll ska vi fara och hämta hö. Vet ni att hö är hårdvaluta nu? Alla bönder verkar ha slut. Men som tur var fick vi napp, får oväntat håll. Tur att det finns några snälla och hjälpsamma människor kvar i vårt samhälle.

På fredag blir det Lycksele igen. Dax för ultraljud, igen. Dom ska kolla så att bebisen växer och flödet är ok. Att bebisen växer, är det ingen tvekan om, för det gör då magen. Känner mig som en badboll just nu ;o) Men snart närmar jag mig veckan då det gick åt skogen med lille V... Hmm, inte mycket mer att göra än att ta itu med det om och när det börjar! Snarare när det börjar än om, för det är ganska så säkert att det gör det. skulle jag klara mig, så blir jag och många med mig förvånade! Men man ska aldrig sluta hopppas =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Åsa-Matilda! Tyvärr tyvärr så måste jag ställa in partyt imorrn. Kläderna har inte nått Storuman och Lovisa. Men du är välkommen nästa vecka, torsdag 5/6 19:30. Meddela mig ifall du kan komma! Visst meddelar du Lina?

Mvh
Linda