måndag 12 maj 2008

Måndag igen...

Solen sken i morse och vädret såg ut att vara kanon. Tills vi stack ut näsan och kände efter. Det blåste svinkallt... termometern visade bara några få plusgrader. Lina och jag sköt upp vår uteritt tills på torsdag, hoppas vädergudarna är med oss då =)

Jag har tagit en lugn dag idag. efter morgonens bestyr i stallet, så gick jag in och skulle se lite på tv. Det var lite kallt i huset, så jag drog på mig en filt. Vips så ringde telefonen, kl var 11!!! Ooops, jag hade visst somnat. Jag somnade om direkt, vaknade igen kl 12.15, då Anders kom hem på lunch. Så skönt det var att sova. Men huvudet var ganska så segt sen. Tog nästan en timme innan jag vaknade till ordentligt.

Nu är taket i trappan målat. Så snart kanske tapeterna kommer på plats även där. Bilder kommer snart!

Inga kommentarer: