onsdag 21 maj 2008

Mycket nu

Oj vad mycket det har varit den senaste tiden. Renovering, städning, tävling på LURF ja en hel del... Roligt är det, men någon gång säger kroppen stopp! Jag vill inte mera! Är i en sån period nu. Är konstant trött, kan sova dygnet runt. Nu har jag bestämt mig för att bara göra det som jag känner att jag verkligen vill och hinner/orkar med. Jag har ju order om att vila så mycket jag bara kan och ta det lugnt. Det är svårt.

Idag är Molly på fritids, så jag har hela dagen ensam. Vad ska jag hitta på tro? en ridtur kanske? Ja det vore inte så dumt. Jag älskar att sitta på min häst och lunka fram i skogen =) en sån frihetskänsla. Bara regnet och snön håller sig borta.

Nu ska jag i alla fall masa mig ner och äta lite frukost och kanske lite daimtårta ;o)

Inga kommentarer: