fredag 16 maj 2008

Äntligen fredag

Mycket att göra idag, men det är ju näntligen fredag, snart helg =) Morgonen börjar med ridtur ihop med M. Jag kör Molly-hästen och hon rider Lakejen. Sedan iväg till MVC för blodtryckskoll och mätning. Efter det är det föräldrautbildning på sjukan. (Så fånigt namn, "Föräldrautbildning"... inte lär man sig att bli förälder precis. Känns som jag redan kan det där, men roligt att träfa de andra blivande mammorna. ) Idag ska vi visst prata om förlossningen och Kejsarsnit! Been there, done that!

Ja huvva, nu närmar det sig med storm steg. Finns liksom ingen återvändo... På nått vis så kommer jag att klara det, jag vet ju att det kommer att bli ett h-vete. Men men... Bebisar är ju helt underbara, så det är ju alla gånger värt det. Men fyra får banne mig räcka. Det är ju ändå inte illa att vara 4 barns mor och bara vara 30 år gammal =)

Efter dagens alla måsten, så ska jag handla och fara hem och bara känna lugnet av att det är fredag. Äta go mat, se på TV, gosa med barnen och mannen i mitt liv. Höll nästan på att glömma godiset, det är ju ett måste på fredagar ;o)

Inga kommentarer: