måndag 16 juni 2008

Hår och Modeshow

I lördags kväll gick jag och Lina på hår och modeshow på hotellet. Det började med Tacobuffé. Gott, men jag blir mätt så fort. Det visades många fina kläder, endel konstiga outfits fanns också! Hårmodellerna var fina, det som var lite tråkigt var att alla var svart och röda. Kändes som alla var likadana.

Efter showen var det utlottning av presentkort. Alla som köpt biljetter hade varsinn lott. Jag och Lina sa båda två att vi vill INTE vinna. Jag har lite skräck för att vara bland mycket folk och gillar inte gå fram på scen och stå där som ett fån. Känns som alla glor på en... hur som helst så andra nummret dom ropade upp var 62. Och vad hade jag... jo 62!! Helvete sa jag och gick upp och hämtade mitt pris. En lunch på Nyfiket. Tack och bock! Jag överlevde trots min skräck ;o) Lina satt och smålog... Nästa numer var 94 och.... det hade Lina! Hur stor är chansen att både jag och Lina vinner, bland över 100 lotter? Hon vann ett presentkort på Statoil. Detta skrattade vi åt resten av kvällen =) Någon gång ska man väl ha tur, om det nu var det vi hade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va tyckte du alla modeller såg likadana ut?! Jag tycker det va massa olika. Ok rätt mycke rött och koppar men sen vare ju två blonda, en som var typ grå,blå å svart å massa annat oxå.