torsdag 26 juni 2008

Huvudvärk...

Fy f-n vad ont jag har i huvudet idag! Har haft det flera dagar och det vill inte gå över. Har kollat trycket och det ligger bra, så inget trassel på G, ännu...

M och T har varit här idag och ridit. Jag och T körde Molly-hästen och M red på Lakejen. Vi var ute på en lång sväng. Vi for efter vägen, förbi Ensamheten och rakt in i skogen. Efter en bra bit, vände vi och tog skogsvägen genom byn och hem till rönnvik igen. Båda hästarna tycker att det är superkul att galoppera järnet igenom skogen. Det är bara att hålla i sig =)

Imorgon ska Anders och jag till Lycksele. det är dax för ett nytt UL igen. hoppas att h*n har växt till sig ordentligt. Troligtsvis så får vi datum för förlossningen också. Lite skräckblandad förtjusning! Jobbigt att veta när det blir, men samtidigt så längtar jag till allt är över. Jag kommer att vara så lycklig och nöjd när jag ligger där med vår nyfödda bebis brevid mig och vet att allt är över. Ja den dagen är ju inte allt för långt borta längre...

Inga kommentarer: