måndag 30 juni 2008

Storumandagarna

I helgen har det åkts karuseller, inhandlats div. "bra-att-ha" saker, ätits grillspett och mycket annat. Vi har tagit det väldigt lugnt, gått sakta runt marknaden och tittat på både bra och mindre bra saker. Det säljs en hel del rat... (skräp, för mina icke-norrländska läsare ;o).. )

Vad har vi då inhaldlat! Molly fick en tröja med Hello Kitty på, pojkarna fick tröjor med grävmaskin respektive bandtraktor på. Jag gjorde ju bort mig och sa till Albin att jag hittat tröjor med olika traktorer på. Jag fick mig en lektion i att det inte alls var traktorer, utan baklastare, bandtraktor, hjullastare, grävmaskin osv. Ja ja inte är det väl så noga =) Vickis behövde nya "foppisar" han fick välja själv, så det står numera ett par knallorange skor på hans plats. Självklart så köpte jag ett par skor till mig själv också. Ett par Crocs sandaler, supersköna och fina. Bild kommer inom kort, bara jag får ordning på min kamera. Min gröna telefon har gått sönder, igen, så jag har ingen bra kamera att fota med.

Annars så blev det väl inte så mycket mer vettigt. Lite godis måste man ju köpa såklart.

Inga kommentarer: