torsdag 31 juli 2008

Usch vad det är jobbigt nu. Trycket är högt, jag läcker protein, fast inte så mycket. Och svullnar som en gris i denna värmen. huvudvärken är inte att leka med. Men nu är det inte långt kvar. Jag vill bara inte bli så sjuk som förra gången, för det var en skräck!! Vi var tvungna att åka ner till Lycksele igår, pga. högt tryck. Som tur var så var proverna bra och bebisen mådde bra, så jag fick åka hem igen. Nu är det, som vanligt bara vila som gäller. Men hur lätt är det? Och hur kul är det?? Jag sitter i skuggan i min solstol och bara jäser (i dubbel bemärkelse...) Jag var faktiskt med barnen och hästarna nere vis sjön och badade i dag. riktigt skönt att få svalka sig. Molly-hästen älskar att bada =) Lakejen är lite mer reserverad, men han gick ut tillslut.

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håll ut, det närmar sig... <3