fredag 1 augusti 2008

Fredag

Idag på morgonen åkte mamma och pappa hem till Varberg igen. *Grina, gråt* fast jag vet ju att dom kommer tillbaks om fyra veckor =) men ändå... Om det ändå vore lite närmare mellan oss. 120 mil är långt! Det blev i alla fall bra väder för dem att köra i.

Vad gör jag då idag? Jo, jag har lunchat med Lina, God sallad på Nyfiket och en stressad chokladkaka ;o) Sedan på sjukan och kolla värdena. Dom var OK, fast kunde varit bättre. Jo jag hann ju måla taket i hallen innan jag for in till Lina. Nu ska det minsann tapetseras i hallen på övervåningen. Jag vill att det ska bli klart, om jag så måste göra det själv. Fast det tror jag inte att jag behöver, min käre make hjälper säkert till, om jag bara börjar ;o) Faktiskt så börjar våra renoveringar att bli mer och mer klara. Snart är det dax för att fota slutresultaten!!

Åh nu är det bara en vecka kvar tills vi ska på bröllop. Jag älskar bröllop! Hoppas att jag klarar mig hemma så jag kan vara med. Vore så snopet om jag missar det. Jag har ju en sån fin klänning. Det är lite värre med skor. Mina fötter är extremt svullna, så de enda skorna jag kan ha är mina "foppaskor". Jag har fått tillåtelse av bruden att ha dem på bröllopet =) Men hur kul är det?? Har man inget val så har man inte! Så var det med det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med gungfåtöljen??? Fick du bort lukten? Om du ångrar köpet och vill bli av med den kan du väl säga till!?! Hoppas allt är bra med er... orkar du fortfarande luncha???

Anonym sa...

trevligt att se att du är hemma ännu =) å du vet att du har nog flera köpare på gungstolen om du vill göra dig av med den =)

Anonym sa...

Låter spännande med renoveringar, alltid kul med nåt nytt :-) Jag tycker du har en sån trevlig blogg! =)