söndag 25 januari 2009

Helgen

I lördags for vi till Umeå för att shoppa lite. Det blev inte lite, utan massor av shopping. Skidor(inkl pjäxor och stavar) till Mollan, SingStar-spel som Molly köpte själv, presenter till Viktor, som snart fyller 4 år, massor av kläder, hoppgunga till bebis och mycket annat smått och gott. När vi handlat klart for vi till Lasse och Irre. Länge sen sist. Väldigt trevligt! Vi blev bjudna på mat hos dom, Lasse lagade hämtpizza ;O) Kanongod sådan. När uret närmade sig 20.00 insåg jag att mina fyrbenta vänner nog ville komma in. Anders pappa var för trött, så han orkade inte ta in dem. Panik!! MS blev min räddare i nöden. Hon for och tog in dem. Guld värt! Vi parkerade bilen på vår gårdsplan kl 01.40.. Lite trött idag får jag säga.

Idag har det gått lugnt till. Var och körde Molly-hästen en sväng. Den lilla bushästen var full av spring, så det var full makaron hela vägen =) Mina två stora barn har varit på kalas idag. En på bollhallen och en på badhuset. Ikväll var det hockeyträning för Abbe. Det är hans nya favoritsysselsättning.

Hoppas den kommande veckan blir bättre än den gångna...

Jag blir så arg och besviken på folk som ljuger...

1 kommentar:

Anonym sa...

Testa ring mig ikväll, jag lovar jag svarar! :-)