tisdag 27 januari 2009

Skott

PANG, sa det och så fick Anders rygggskott!! Han låg på golvet en bra stund, sedan lyckades han hasa sig upp i soffan. Har aldrig sett honom ha så ont förr. I soffan har han sedan hållit sig resten av dagen. Jag har sprungit runt som en skållad hela dagen. Det är mycket att göra med fyra barn, en haadikappad man, två hästar och sig själv att ta hand om..

Lite bra att ha fullt upp, då hinner jag inte tänka så mycket..

MS kom hit i eftermiddag och höll mig sällskap. Hon fixade middagen då jag ammade! Tack snälla du =)

Nu sover de tre största barnen. Äntligen lite tid att slappa och hämta andan.

Köpte förresten Voltare Gel på apoteket till maken idag.

Såhär står det på bipacksedeln:

Hur du använder Voltaren Gel
* Tvätta händerna efter att du masserat in Voltaren Gel, givetvis under förutsättning att det inte är händerna som skall behandlas.

Men hallå... hur dum tror dom att man är. Till och med jag fick dra på smilbanden.

1 kommentar:

Sofie sa...

Stackars maken! Du får hala iväg honom till din kotknäckare, gött som bara den. Jag jobbar natt nu men ringer ev o skvallrar lite när jag vaknar. Kramar till er alla!!