onsdag 4 mars 2009

...

Det är värst att sitta här hemma ensam.. ingen att dela tankarna med. A jobbar, barnen är iof hemma, men det är inte riktigt samma sak. Igår for vi på Akkan en stund, för att göra något. Albin lekte för full. Han var och hämtade pengar i min plånis och gick ner och bowlade. Han har aldrig bowlat förr, men var riktigt duktig. Jag fick mig en kram och pratstund. Tack, det värmde!

Många har varit och tänt ljus. Jag vågar inte riktigt gå dit. Finns inget att vara rädd för där ute egentligen, men det känns för jobbigt. Jag vill, men ändå inte.. Alla är vi ju olika..

Idag är en tung dag..

Kram och kärlek till er alla där ute!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Kram på dig med - igen...

Ida sa...

Kärlek tillbaka till dig!

Gå dit när du känner dig redo :)

Erbjudandet om att ta en fika står fortfarande kvar och när du orkar och vill så finns jag här!

Sofie sa...

Massa kramar till dig där jättelångt borta. Skulle så gärna varit där och gett dig en riktig kram!

Ida sa...

Jag förstår dig helt och fullt. Skickar dig en styrkekram :)

Sofie sa...

Skickar ett ljus i mörkret, kolla Lindas bebis på webbisar. Storasyster är också söt, Linda och flickan mår bra och är redan hemma igen.
Kramar

Anonym sa...

Jag och Maria G ska dit imorrn fredag. Jag har inte varit där än. Följ med om du vill. Kram

Ida sa...

Jo det gjorde vi ju! =)

Anonym sa...

tack! stor kram till dig!!