tisdag 10 mars 2009

Tisdag

Idag har vi varit i Vilhelmina. Betforen var slut, så vi var tvungna. Självklart hann vi med lite annat än bara Granngården också. Lunch på Stenmans, shopping på Tallen, besök på MIO.

Hemma igen så fikade vi, sedan tog jag ut Lakejen på en motionsrunda. Han går så otroligt fint. Stadigt på tygeln, hela tiden. Det har jag kämpat med i två år, och nu så funkar det! Det är en härlig känsla när det släpper och han kröker på nacken och lyfter ryggen. Till och med i skritten fixar han det. Min finaste häst!

Det har gått 12 dagar, och jag fattar det fortfarande inte. Senast idag efter ridturen så tänkte jag att jag måste ringa Isa och berätta hur fint han gick.. Jag tror att hon såg oss ändå, ifrån himmlen, där hon sitter och vakar över oss alla här på jorden.

1 kommentar:

Ida sa...

Jag ska se vad jag kan fixa! :o) Du kan maila din email adress till mistyafternoon@live.se =)

Storkramen :0)