måndag 16 november 2009

Gaaahh!!

En av våra katter hänger väldigt löst just nu..  jag vet vem!!! För en liten stund sedan gick jag ner i tvättstugan och skulle ta ur torktumlaren och fylla på med ny tvätt som skulle torkas. Konstigt, tvätten var blöt! Hmm nått fel på tumlaren? Nix, för det blöta stinker KATTPISS!!! Grrr.. nu får det f-n i mig vara nog! Hur knäpp är en katt som hoppar in i en öppen torktumlare (klart den var öppen, annars hade det blivit lite svårt.. ) och pissar på kläderna där! Händer det fler gånger ja då.. då är det godnatt!

Igår var vi på hockeyskolan. Det gick riktigt bra för Albin. Han blir duktigare och duktigare för varje gång. Jag åkte också en stund. Lille Pontus fick vara med på isen också. Vicke skjutsade runt honom i ett litet mål. Det var verkligen höjdarkul.

Nu ska jag försöka ladda upp en film ifrån min telefon.. få se om jag lyckas.

Inga kommentarer: