lördag 14 november 2009

Lite av varje

Jodå visst var vi I Sorsele idag. for upp till Nalovardo och köpte skidor till några av kidsen. Nu väntar vi bara på snön..

Jag och Lakejen var ute på en promenad i skogen, men den blev kortare än tänkt pga. det urusla vädret. Jag frös, han fick styltor.. nä hoppas det är bättre imorgon.  Mollan har varit på badhuset med kompisen. Hon är så glad över att få fara dit själv nu. Hon klarade “provet” galant! Från att inte ha vågat simma på det djupa, så bara lossnade det och hon hoppar, simmar och leker på det djupa själv. Go Mollan!

Å jag fortsätter på mitt hemliga projekt.. slutet börjar närma sig.

Å vad mera då.. jo jag och en god vän ska gå på julkonsert med Magnus Carlsson. det ska bli så roligt. Hoppas han är bra. Tänkte att lite julkänsla skulle infinna sig då. Å snart är det kurs med hästen igen. Det ser jag verkligen fram emot.

Nu är det snart dax för körslaget och mys i soffan med familjen! Ha en fortsatt mysig lördag alla läsare <3

Inga kommentarer: