söndag 17 januari 2010

Söndag

Mollan premiäråkte slalom igår, för detta året. Det gick bra, som vanligt. Hon är duktig på det dära. Jag är sugen på att åka idag, får se om jag tar mig iväg.

Har äntligen fått ner lite julgardiner, men inte alla. Håller på för fullt att stryka och byta ut. Ganska kul att få upp de vanliga gardinerna igen, blir mycket ljusare inne då.

Igår kväll fick vi besök. Så trevligt så! Vi satt och trängde i soffan, åt chips, dipp och godis och tittade på Robinson. Pojkarna satt i sina fina stolar och tittade. Rackarns bara att vi tjejer har en tendens till att bli så sömniga.. Jag har så svårt för att håll mig vaken på kvällarna.

Nä nu måste jag fortsätta stöka bort julen, om den ska vara borta innan påsken!

2 kommentarer:

vera sa...

Vilken färg på vantarna?

Arctis sa...

Don är ljusgrå, stickade i lilla Lovikka. Den andra är snart klar, då ska bara den färgade tåden dit. Ska fixa bilder, men min telefon är pajjas, så det tar ett tag..