lördag 28 augusti 2010

Har lite svårt att hinna med livet just nu. I veckan har Albin och Molly börjat skolan. Vi har ju en sån stor tjej nu, som går i mellanstadiet. Hon var ganska så nervös på morgonen när hon for iväg. Då hon kom hem var hon sprudlande glad, det hade varit jätteroligt på nya skolan. Sånt gör en mamma glad <3 Albin tyckte också att det var kul att träffa alla kompisar igen.

Stallet går framåt. Jag städar, rensar och målar om vart annat. Det blir fint. Min sadlekammare är klar! Den är jättefin. Bilder kommer på hela kalaset då det är helt klart.

Helgens plan är att klippa en liten svarthårig kille ;O) lite nervöst är det, men jag har fått goda instruktioner på vad jag ska och inte ska göra. Det kommer gå bra, jag försöker då intala mig det.

PappaA håller på att göra en ridbana åt mig och Molly bakom vébon. Tror även att det projektet kommer bli kanon =)

Nä nu dax att ta itu med middagen. Har en stek i ugnen.

Inga kommentarer: