onsdag 8 december 2010

Det hade inte behövt gå såhär långt. Nu är det åt skogen.. planerna för de närmsta dagarna känns vettiga, men samtidigt tungt. Hade hellre sett att det blev en resa för nöjes skull. Om ändå inte allt skulle hända på en gång? det är kaos i mitt huvud. Biljetter ska bokas, tider ska kollas, å en massa saker att göra innan vi kan resa iväg jag om lilla hjärtat mitt <3

Oron inför framtiden kan göra mig tokig ibland. Ja, faktiskt så ligger jag ibland, under mina sömnlösa nätter och undrar om jag är tokig på riktigt. Att grubbla, fundera, oroa sig, försöka lösa problemet, älta.. det kan inte vara bra för en själ.

Vi ser det ingen annan ser, vi vet det inte många andra vet! Kämpa på, kämpa vidare, det blir mitt ledord idag. Man gör allt och lite till för ens barn, även om det innebär att man nästan går under själv. Jag har förstått det nu!

Inga kommentarer: