torsdag 9 december 2010

Mycket som ska ordnas nu. Helgens planer blev ändrade, till det bättre kanske?

Dagen började med provtagning för Albin på sjukan. Han hade fått emla i god tid, så han kände inget. Duktig kille som bara låg där stilla och tittade på. Han tyckte det var fränt att han inte hade någon känsel, så han nöp sig själv i armen, tills det började blöda.. Kanske inte så smart! Sen åkte jag och satte mig i frisörstolen och blev av med alla trasiga toppar. Det var verkligen dax, minns inte när jag klippte mig sist, säkert 7-8 månader sedan. Jag älskar att få mitt hår tvättat av någon annan.  Sen hem och ringa en massa samtal, boka biljetter till måndag, kolla busstider. Jag brukar aldrig åka buss, men nu ska jag som sagt göra det. Hoppas bara att jag inte blir åksjuk.

Sen åkte jag och tittade på repetitionerna av luciatåget på Parkskolan. Jag kommer ju att missa det, tyvärr. Men nu har jag i alla fal fått se och höra alla de duktiga barnen. De kommer att göra luciatåget hur bra som helst. eter en sväng på div. affärer så är jag nu äntligen hemma igen.

Måste börja se över vad vi ska ha med oss, vad vi ska packa i? Måste byta buss i Umeå för att ta oss till flyget å då måste vi gå till Vasaplan. Så det bör ju vara en smidig väska att bära… Jag får nog grunna på det ett tag.

Inga kommentarer: