torsdag 27 januari 2011

Idag har lilla <3 varit i skolan. Det gick superbra, hon var så glad över att träffa alla kompisar igen. Igår kväll var hon väldigt orolig över allas kommentarer och funderingar, men det gick bra. Skönt för både henne och mig. Det var inte utan att jag hade en surdeg i magen då hon for, man vill ju att det ska gå så bra som möjligt för henne.

Ett besök hos optikern stod på dagens agenda. Mina glasögon var helt borta ( nu återfunna..) men jag ska ändå köpa nya. Ska vänta någon vecka innan jag kollar på bågar, för det ska komma in nya =) Min käre make tyckte att jag skulle köpa nya bågar så jag blev snygg!?! Ja, han sa faktiskt så. Å nej, han samlade inte speciellt många pluspoäng där. Han försökte släta över det och säga nått gulligt sen, men det hörde inte jag!

Barnen och jag är ensamma ikväll och natt. Pappa A jobbar. Tur att barnen gärna fyller hans plats i sängen, det blir ju så tomt. Jag gillar inte att vara ensam.

Efter ett långt samtal med min egen lilla pappa, så ska jag nu gå upp och knyta mig. Kanske se en film?

2 kommentarer:

Anonym sa...

sov gott
puss & kram
Pappa

Sofie sa...

stackars maken :S inte lätt alla gånger, men snygg är du ju redan! Roligt att det funkade i skolan, måste vart himla nervöst innan men kommer dit...
Kram till er <3