onsdag 27 april 2011

Det blev ingen resa till Lycksele igår. Vi orkade helt enkelt inte. Vi tog samtalet via högtalartelefon istället. Funkade lika bra.

Idag ska jag försöka fixa allt sånt som måste fixas. Betala räkningar, ringa alla samtal, tvätta och städa undan lite. Ta en långrommenad står högt upp på dagens lista också. Så skönt att få komma ut och andas en stund. Har funderat mycket på hund faktiskt. Då måste ,man ta sig tiden att gå ut. Albin skulle älska en hund. Han leker alltid med de hundar han träffar, tjatar ganska ofta om en vovve. Fast inten av oss har någon erfarenhet eller kunskap om hundar. Vår tid skulle nog inte räcka till heller och egentligen så är jag ju rädd för hundar... Så nä, det blir nog ingen vovve för oss. Men tanken har slagit mig =) Jag tar med mig Molly-hästen på mina promenader istället, hon är ju som en stor hund. Hon tycker om att vara ute och gå, och hon behöver det verkligen.

Inga kommentarer: