tisdag 9 augusti 2011

Jo jo, några fler klockor har det allt blivit. Vit, rosa och orange finns nu även i samlingen =)
Dagarna går så fort. Vi hittar på roliga saker mest hela tiden. Idag var jag en sväng ut till Anna, där träffades vi några ifrån grundskolan. Så jättekul att träffa alla igen. Några har jag inte ens sett sen vi slutade skolan. Mycket, mycket trevligt!
Mamma, Mollan och jag hann med en tredje sväng till Ullared ikväll?!? Skulle lämna tillbaks en klänning som inte passade och köpa en grej som jag glömde. Vi måste ha satt någon form av rekord. Besöket i varuhuset varade endast 30 min, och slutnotan blev bara 281:- Har nog aldrig hänt tidigare, eller?
Idag var Albin och jag på ortopeden. Hans fraktur ser riktigt bra ut. Han fick byta ifrån helarmsgips till underarmsgips. En glad kille ska ni veta. Nu kan han i alla fall böja armen, och det viktigaste av allt, enligt honom själv, KLIA i armvecket! Han använde sig av ett långt buntband tidigare för att komma åt. Funkade väl sådär.. Nu väntar det gips i 3-4 veckor till, sen ska det vara läkt.
Imorgon har vi planerat en dag i Göteborg, med besök på lite olika museér. Sjöfartsmuseét, och NaturHistoriska tror jag det blir.

Inga kommentarer: