onsdag 12 oktober 2011

Garn, garn och garn

Jag lyckades faktiskt beta av min lista igår. ALLA sakerna är gjorda =) *klappar mig själv på axeln*

När jag hämtade barnen, så passade vi på att göra ett besök på bästa garn och Tyg affären RA`s Tyger. Alltid lika trevligt att gå in där. Bra service! Som vanligt hittade jag massa fina garnen. Några fick följa med hem. Har fått en beställning, som jag behövde lite garn till. Vad det ska bli, återkommer jag till vid senare tillfälle.

Igår tillverkades lite godsaker. Enkla och snabba att göra. Jag tycker dom ser riktigt äkta ut, eller hur? Mönstrena har jag hittat i Candy Magazine 2 ifrån Svarta Fåret. Där finns massa fint, tårtor, kanske kommer det fler sorter på fatet inom kort!

1 kommentar:

agneta sa...

Tack så hemskt mycket för dom snälla orden om min affär. Det värmer i hjärtat när man kommer hem efter en lång dags arbete och är helt slut på. Då får man ny energi i kroppen och tänker "gud vilket roligt jobb jag har"./agneta