tisdag 11 oktober 2011

Uppdatering

Har en fixar-dag idag. Mycket som måste ordnas och grejas med. Igåår putsade jag nästan alla fönster, på alla sidor! Vi har delbara tvåglasfönster. Så det blir endel att putsa. Fint blev det. Minns faktiskt inte när jag gjorde det sist.

Har pysslat på med mina små handarbeten. Kottarna vart poppis. Har redan gjort två stycken, som flyttat in hos nya familjer =) Kul! Dom är verkligen superenkla att göra. Jag har lovat att leda en kvällskurs I handarbete för ungdommarna på torsdagar. Det blir säkert kul. Känner mig dock lite osäker på om jag verkligen har kundkapen att göra det? Aja, vi får väl se! Jag tror I alla fall att det blir kul =) Alla  som vill är välkomna. Torsdagar kl 18 på Akkkan, start 20 oktober. Välkomna!

I helgen var Lina och hennes Julle och hälsade på. Roligt att ses igen, det var länge sen sist. Jag fick två sorters te av henne. Ååå så goda. Synd att dom finns så långt bort bara.. Jag ska snåla på dom, och bara dricka vid speciella tillfällen. Favoriten är Champagne Cream. Pontus hann med att visa sin favortifilm. Jakt, som vi spelade in från TV´n. Vet inte om alla tycker den är lika bra som han gör…

Nu ska jag ta tag I lite “måsten” som

* Tvätten

* Middagen (älggryta)

* Dammsuga

* Mata djuren

Sist, med inte minst så måste jag fundera ut vad jag ska virka idag ;o)

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag lovar - de räcker längre än man tror! Två påsar räckte för mig hela hösten och halva vintern. Och jag kan ju enkelt skicka upp påfyllning :)

Lina sa...

Jag lovar - de räcker längre än man tror! Två påsar räckte för mig hela hösten och halva vintern. Och jag kan ju enkelt skicka upp påfyllning :)