onsdag 2 november 2011

Barnen har höstlov. Skönt att få sova lite längre på morgonen. Idag väcktes jag kl 09.00 av två små glada barn. Storkillen sover över hos en kompis. Fick nyss meddelande om att dom är ute på Harjakt. Tror inte han direkt mår dåligt av det ;O)

Jag sitter fortfarande iklädd pyjamas. Har inte haft tid att klä mig ännu. Har massor på To-Do listan idag, och klä på sig stod visst inte överst. Jag har faktiskt bbetat av en hel del. Vi har en jobbig tid framför oss. Med en lång sjukhusvistelse som väntar.. Det är en hel del som måste ordnas och fixas innan dess. Har vi otur så kommer vi inte hem förens jul =(( Det blir jag och lilla <3 som åker iväg. Det är ju tur att jag har en sån fantastisk vän, som tar han om våra hästar under tiden. Det innebär att Pappa A och gossarna kan komma till oss på helgerna.

Jag har beställt lite na kläder idag. Min garderob passar inte längre och det ska jag väl egentligen inte klaga över.. Hoppas bara att det nya blir bra. Svårt att veta när man inte kan prova. Lite nya fäärger denna hösten. Jag som älskar orange, nu är det höstens färg =) Blir bra det tror jag.

Ska försöka mig på att boka biljetter till resan också. Sista biten åker man visst tåg. Det tycker lilla <3 blir spänannde. Nått kul i alla fall.

Nä nu, får det nog stå “ Gå och klä dig människa” på min To-Do lista ;o)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag kommer inte ihåg exakt vart jag köpt mönstret. Jag har lagt ut en länk i mössinlägget till Marks&Kattens hemsida så att du iaf kan se vilket mönster det är. Jag stickade med M&K ecoull och fick då välja tunnare stickor. Mössan blev gigantisk!

Lycka till!
//Anna-Erika