onsdag 11 januari 2012

Idag har det hänt mycket. Jag har fått träffa vår nya doktor, en mycket sympatisk man. Han är full av kunskap, sånt beundrar jag. Han vet verkligen vad han pratar om, har riktigt många år på nacken inom psykiatrin. Vi har fått ett nytt spår att jobba efter. Nya tester som ska göras, och nya utredningar. Det känns både bra och dåligt.. Jag är lite rädd för vad dom hittar faktiskt. Men med mera kunskap så kommer det att bli bra. Jag läser allt jag kommer över just nu.

Ikväll har jag varit på middag med vänner nere på stan. Det är alltid lika skönt att ta sig ut en stund, å få skingra tankarna lite.

Jag funderar på väldigt mycket just nu, det blir lite tillt i hjärnan. Försöker reda ut och sortera upp alla begrepp, men det tar tid. Jag är ruskigt dålig på att ha tålamod och vänta. Jag är väl medveten om det, men det underlättar inte för det.

Nä nu blir det lite WF innan sängen

Inga kommentarer: