söndag 1 januari 2012

Nytt år 2012

Nu är det 2012, ett nytt år, som vi hoppas mycket på. Det kommer bli ett bra år.

Familjen Gustavsson/Tavelin var hos oss igår. Vi bojkottade filén och åt faktiskt kräftor. Det var supergott. Kräftor, räkor, sallade, västerbottenspaj, såser, rom, ja massaor av gott. Mätt som bara den blev vi =) Till efterrätt blev det marängsviss. Vi spelade spel, var ute i kylan och sköt lite raketer (det var -24 som kallast..) vi hade en riktigt trevlig Nyårsafton!

Idag är det tvätt och packning som står på mitt schema. Imorgon återvänder vi till lassarettet. Jag vill inte... men vet att vi måste. Känns jobbigt nu, när vi fått vara hemma ett tag. Jag vill vara med hela min familj. Lille Tusse kom och kramade mig idag och sa "Ååå mamma, jag älskar dig, du är så fin " Sånna fina ord från ett litet pojkhjärta <3

Inga kommentarer: