torsdag 26 april 2012

Våren är i antågande

Snön börjar smälta, våren är påväg. Det är skönt, nu behöver vi lite värme och sol. Fast det känns som att jag har missat hela vintern. Tänker tillbaks på de månader som gått… Oj oj vad vi har gått igenom. Det känns ändå inte så länge, fast det var det. Tur att man kan “glömma” ibland. Det kommer dagar då det kommer över mig, dom är inte roliga. Men på senare veckor så kommer de dagarna mer sällan. Det är inte så att jag skulle vilja vara utan den hjälp vi fått, den har varit ovärderlig. Jag fick några riktigt goda vänner under tiden. Dom värderar jag högt!

Nu kan det ju bara bli bättre. De senaste månaderna har vi upplevt några “Hallelulja Moments” Helt fantastiskt att livet kunde vara så =) Vår resa mot ett härligt mål har börjat. Det är vår tur nu!

Inga kommentarer: